Bereik je klanten en relaties
Digitale nieuwsbrieven
Een digitale nieuwsbrief is een effectief middel om met je klanten en relaties in contact te komen, mits je de nieuwsbrief goed inzet. Wij ontwerpen nieuwsbrieven compleet in de stijl van jouw bedrijf en bouwen ze optimaal voor weergave op tablets en telefoons.
Slimme strategie
Ingrediënten voor de perfecte nieuwsbrief
Een nieuwsbrief is meer dan alleen het laatste nieuws delen of nieuwe producten aankondigen. Een slimme strategie is de basis van een effectieve nieuwsbrief.
Het is belangrijk om goed na te denken over de doelen die je wilt behalen en op wie je je specifiek gaat richten. Wellicht bied je producten en diensten voor verschillende doelgroepen aan en is het beter om per doelgroep een nieuwsbrief te ontwikkelen. Zo kun je jouw boodschap perfect afstemmen op hun behoeftes en wensen.
Mobiele lezers
Responsive e-mail nieuwsbrieven
Meer dan 65% van alle ontvangers opent een nieuwsbrief het eerst op een mobiel apparaat. Wij maken daarom nieuwsbrieven altijd responsive voor een optimale weergave op desktop, tablet en smartphone.
Je stelt zelf met gemak een mailing op vanuit het Joomla CMS, zo bereik je snel en relatief goedkoop een grote groep relaties. We werken ook met externe tools zoals Mailchimp en ServerSMTP.
Gemakkelijk verzenden en analyseren
De voordelen van e-mailmarketing
E-mail en de marketing rondom e-mail hebben een groot aantal voordelen. We hebben een aantal redenen op een rij gezet waarom je vandaag nog moet beginnen met een digitale nieuwsbrief:
- De kosten van e-mail marketing zijn laag
- E-mail is snel en veelgebruikt
- E-mail marketing is goed meetbaar
- E-mail is persoonlijk en op maat inzetbaar
Al onze e-mail nieuwsbrieven voldoen aan de AVG wetgeving. Dit voorkomt dat jouw belangrijke mededelingen in de spam belanden.
Persoonlijke e-mails
E-mailmarketing automatiseren
Bij geautomatiseerde e-mailmarketing worden er automatisch berichten verstuurd met de juiste boodschap op het juiste moment naar de juiste persoon. Dit kan een bericht zijn om je te herinneren aan je reservering, een follow-up na een informatieaanvraag of een bericht dat er nog een product in je winkelwagen staat bij een webshop.
Dit soort e-mails zijn door de persoonlijke situatie veel relevanter voor de ontvanger. Dit in tegenstelling tot een algemene nieuwsbrief die naar 1.000 ontvangers wordt verstuurd. Met e-mail marketing automation worden e-mails vaak veel relevanter voor de ontvanger.
bouw een band op
Benut je klantenbestand optimaal
Of je klanten echt zitten te wachten op jouw nieuwsbrieven? Je zult verrast zijn! We denken in ieder geval graag met je mee hoe je e-mail marketing het beste kan inzetten voor jouw bedrijf. Heb je vragen over digitale nieuwsbrieven of wil je eens vrijblijvend sparren over de mogelijkheden?